Pamiętasz zapach świąt, pieczonego piernika, gdy za oknem cichutko prószył śnieg... I świątecznej choinki kryjącej górę prezentów...?
Węch... odkrywany dla marketingu zmysł kryje w sobie ogromną moc.
Powonienie jest najbardziej pierwotnym zmysłem żywych organizmów. Dlatego zapach mówi językiem emocji, wywołuje pozytywne uczucie zanim wtórnie powstanie myśl. Wspomnienia zapachów z dzieciństwa są najsilniejszymi, jakie posiada człowiek. Delikatna woń bardzo łatwo przywołuje z pamięci miłą sytuację.
Zapach wywołuje nostalgię, wzbudza pozytywne emocje, wyzwala dążenie do zbliżania się czy też posiadania przedmiotów o pięknej lub kuszącej woni.
Wykorzystaj moc możliwości.
Wobbler zapachowy, kiwak, jest to rodzaj materiału reklamowego, gdzie wizualna treść reklamy jest umieszczana na podłożu wprawianym w ruch dzięki specjalnym mocowaniu.
Do jednego z najpopularniejszych materiałów POS dokładamy dodatkowo zapach który oddziałuje dużo wcześniej niż efekt graficzny.
Sprawdza się zarówno w małych pomieszczeniach jak i dużych halach.
Doskonały w promocji zarówno produktów spożywczych ( gdzie stosujemy aromaty spożywcze ) jak chemicznych, kosmetycznych,
Może uwalniać woń która wpłynie na wybór konsumenta zanim wybierze markę.