Pamiętasz zapach świąt, pieczonego piernika, gdy za oknem cichutko prószył śnieg... I świątecznej choinki kryjącej górę prezentów...?

Węch... odkrywany dla marketingu zmysł kryje w sobie ogromną moc.

Powonienie jest najbardziej pierwotnym zmysłem żywych organizmów. Dlatego zapach mówi językiem emocji, wywołuje pozytywne uczucie zanim wtórnie powstanie myśl. Wspomnienia zapachów z dzieciństwa są najsilniejszymi, jakie posiada człowiek. Delikatna woń bardzo łatwo przywołuje z pamięci miłą sytuację.

Zapach wywołuje nostalgię, wzbudza pozytywne emocje, wyzwala dążenie do zbliżania się czy też posiadania przedmiotów o pięknej lub kuszącej woni.
Wykorzystaj moc możliwości.

 

Wobbler zapachowy, kiwak, jest to rodzaj materiału reklamowego, gdzie wizualna treść reklamy jest umieszczana na podłożu wprawianym w ruch dzięki specjalnym mocowaniu.

Do jednego z najpopularniejszych materiałów POS dokładamy dodatkowo zapach który oddziałuje dużo wcześniej niż efekt graficzny.

Sprawdza się zarówno w małych pomieszczeniach jak i dużych halach.

Doskonały w promocji zarówno produktów spożywczych ( gdzie stosujemy aromaty spożywcze ) jak chemicznych, kosmetycznych, 

Może uwalniać woń która wpłynie na wybór konsumenta zanim wybierze markę.