Pamiętasz zapach świąt, pieczonego piernika, gdy za oknem cichutko prószył śnieg... I świątecznej choinki kryjącej górę prezentów...?
Węch... odkrywany dla marketingu zmysł kryje w sobie ogromną moc.
Powonienie jest najbardziej pierwotnym zmysłem żywych organizmów. Dlatego zapach mówi językiem emocji, wywołuje pozytywne uczucie zanim wtórnie powstanie myśl. Wspomnienia zapachów z dzieciństwa są najsilniejszymi, jakie posiada człowiek. Delikatna woń bardzo łatwo przywołuje z pamięci miłą sytuację.
Zapach wywołuje nostalgię, wzbudza pozytywne emocje, wyzwala dążenie do zbliżania się czy też posiadania przedmiotów o pięknej lub kuszącej woni.
Wykorzystaj moc możliwości.
Żelowe odświeżacze powietrza znane są również jako:
- blistry pachnące
- zapachy żelowe
Żelowe odświeżacze powietrza to najnowsza forma reklamy zapachowej. Żelowe odświeżacze powietrza są niezwykle uniwersalne w użyciu. Mogą być zastosowane wszędzie tam, gdzie zwykłych zapachów papierowych przeważnie się nie używa.
Żelowe zapachy mogą być zastosowane w niemal każdej formie jako:
- materiały POS
- wobblery
- standy
- kalendarze
- stojaki na biurko
Daje to szansę na dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców.
Zapachy żelowe mogą być używane do odświeżania niemal wszystkich przestrzeni takich, jak: samochody, biura, łazienki, szafy, zmywarki do naczyń - dzięki temu mogą być wykorzystane w każdej bez mała kampanii reklamowej. Natomiast duża trwałość zapachu daje gwarancję, że przekaz reklamowy będzie działał tak długo, jak tego chcemy.