Pamiętasz zapach ciepłego chleba, słodkiego i złocistego miodu, jabłek zrywanych w dzieciństwie wprost z drzewa...

Węch... odkrywany dla marketingu zmysł kryje w sobie ogromną moc.

Powonienie jest najbardziej pierwotnym zmysłem żywych organizmów. Dlatego zapach mówi językiem emocji, wywołuje pozytywne uczucie zanim wtórnie powstanie myśl. Wspomnienia zapachów z dzieciństwa są najsilniejszymi, jakie posiada człowiek. Delikatna woń bardzo łatwo przywołuje z pamięci miłą sytuację.

Zapach przez cały rok w zasięgu ręki i wzroku - tak działają pachnące, reklamowe stojaczki na biurko, półkę sklepową.

Mogą być one wykonane w przyjaznej formie  umieszczanej w biurze, w gabinecie lekarskim, w domu lub w sklepie.

Pachnące stojaczki  przez cały rok są w zasięgu ręki, oczu i oczywiście w zasięgu nosa. 

Pachnący stojak, jako nośnik przekazu reklamowego daje gwarancję, że nasza informacja nie zginie w zalewie reklamy. Zamontowany  zapach pachnie przez co najmniej miesiąc i może być po tym czasie wymieniony na nowy. Daje to dodatkową możliwość wzmocnienia przekazu. Nowe pachnące elementy mogą być dostarczane przez przedstawicieli, przesyłane w mailingu lub wręczane przy okazji spotkań z klientami. 

Pachnący stojak to niezwykle skuteczne i unikalne narzędzie nowoczesnej reklamy.